Fem servir cookies pròpies i de tercers, per realitzar un anàlisi de la navegació dels usuaris. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús. Pots canviar la configuració o obtenir més informació aquí

Acceptar



Direcció

  • Josep Maria Martí
    DIRECTOR

    Josep Maria Martí

    Professor titular del departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Doctor i llicenciat en Ciències de la Informació per la UAB, compagina la seva tasca docent i investigadora amb la pràctica professional al mitjà radiofònic. Investigador del Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi (GRISS). Director de l'Observatori de la Ràdio a Catalunya (l'OBS), membre del Comitè de la Ràdio de la Unió Europea de Radiodifusió (UER) i del Forum Éuropenne de la Radio. Ha dirigit el Màster en Direcció i Gestió d'Empreses Radiofòniques, promogut conjuntament per la UAB, Cadena SER i Santillana Formación. Ha estat degà del Col·legi de Periodistes de Catalunya i ha impartit cursos i conferències en diverses ciutats d'Europa i d'Amèrica. La seva tasca investigadora se centra en el mitjà radiofònic.



  • Belén Monclús
    COORDINADORA

    Belén Monclús

    Doctora en Comunicació Audiovisual per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), investigadora del GRISS, membre d'Euromonitor (observatori permanent de la televisió a Europa), coordinadora de l'Observatori de la Ràdio a Catalunya (l'OBS) i professora del departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat de la UAB. Desenvolupa la seva activitat d'investigació en l'àmbit de la televisió, ràdio i internet. En l'àmbit televisiu, els seus interessos se centren en la història de la televisió, el sistema televisiu, els continguts informatius i l'infoentreteniment, les tendències programàtiques i les audiències. En l'àmbit radiofònic, el seu treball es desenvolupa en l'evolució del sistema radiofònic, el sector radiofònic català, l'audiència juvenil, les tendències programàtiques, la ràdio digital i les sinergies entre l'antena convencional i online. En l'àmbit d'internet, focalitza els seus estudis en l'adaptació dels mitjans convencionals en l'entorn online, especialment respecte al seu model de negoci i la seva estratègia de continguts multiplataforma, l'ús de les xarxes socials, la participació de l'audiència i la investigació d'audiències a internet.