Fem servir cookies pròpies i de tercers, per realitzar un anàlisi de la navegació dels usuaris. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús. Pots canviar la configuració o obtenir més informació aquí

Acceptar



La ràdio 2.0 i els joves. Oportunitats de la ràdio online com a catalitzador de l'audiència juvenil per a l'antena convencional

La investigació focalitza el seu interès científic principalment en les estratègies programàtiques i les sinergies entre l'emissió analògica i l'online de les emissores temàtiques musicals adreçades a la població juvenil d'entre 14 i 24 anys, les més afectades pel descens d'audiència juvenil en la darrera dècada. L'estudi analitza qüestions com l'adaptació de les polítiques programàtiques per a adequar-se als nous models de difusió i distribució del senyal radiofònic, la continuïtat entre la graella convencional i la ciberàdio o la gestió de la participació i la interactivitat amb l'audiència, entre altres aspectes.