Fem servir cookies pròpies i de tercers, per realitzar un anàlisi de la navegació dels usuaris. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús. Pots canviar la configuració o obtenir més informació aquí

Acceptar



Oients, xarxes socials i la construcció del discurs informatiu de Talk Radio en l'era 2.0

Autor: B. Monclús, M. Gutiérrez, X. Ribes, I. Ferrer, J. M. Martí, T. Bonini i B. Monclús (eds.)
Revista: Radio Audiences and Participation in the Age of Network Society. 1 ed. p. 91-115
Editorial: Routledge
Link: https://www.routledge.com/products/9780415739153

L'ús d'internet i de les xarxes socials s'ha convertit en una activitat quotidiana en les societats desenvolupades, no només canviant la seva cultura i pràctiques, sinó també l'activitat dels mitjans de comunicació i la relació entre ells. El desenvolupament i l'aplicació del web 2.0 ha permès a l'audiència accedir i participar en el discurs dels mitjans amb major facilitat.