Fem servir cookies pròpies i de tercers, per realitzar un anàlisi de la navegació dels usuaris. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús. Pots canviar la configuració o obtenir més informació aquí

Acceptar



La presencia de las radios universitarias españolas en las redes sociales

Autor: Lucía Casajús y Daniel Martín-Pena
Revista: Comunicación y hombre
Link: http://www.comunicacionyhombre.com/articulo.php?articulo=166

L'article té com a objectiu analitzar la presència de les ràdios universitàries espanyoles en les xarxes socials. L'estudi es realitza a partir de l'anàlisi dels webs i canals socials de les 23 emissores que pertanyen a l'Asociación de Radios Universitarias de España (ARU). Les tècniques de recollida de dades han estat tant quantitatives com qualitatives. Els resultats obtinguts conclouen que existeix un elevat ús de les plataformes socials per part de les estacions universitàries, les quals es mostren actives i interactives en aquestes plataformes, sent les més utilitzades: Facebook, Twitter i iVoox.